sobota, 10 października 2015

Ślub // Viola i wulkan \\

Witajcie, przybysze!
Pragnę uczcić wyjątkowy dzień, dla pewnej pary, mianowicie Violazuza i Wulkan7 !
Dam Wam kilka fotek ze ślubu, na którym byłam księdzem!
To zdjęcie jest zanim ślub się zaczął, nasza piękna para stoi przed ołtarzem, a brzydki ksiądz czeka aż zaczną. (XD)
Na tym zdjęciu, dosłownie chwila przed ślubem, jest pingwin i latający gościu! (WTF XD)
Tutaj, już po złożeniu przysięgi! (Jak widzicie, coraz więcej zdjęć, oraz coraz więcej gości!)
A tutaj pamiątka po ślubie, jak widać trochę gości nam przybyło!
A tutaj jestem ja, z gościem ślubnym, taka pamiątka! <3

I ostatnie zdjęcie - Ja oraz para młoda! Ach, jakie to jest urocze! (XD)

Chętnie biorę w takich rzeczach udział, zawsze coś fajnego! Pozdrawiam każdego, który był na slubię, oraz życzę z całego serca, szczęścia dla pary młodej!

~Animya

1 komentarz:

  1. Hej to ja ViolaZuza :D jak mi nie wierzysz to wejdz na moj kanal Viola Zuza

    OdpowiedzUsuń